Ahojte! 😉

Nová epizóda Online Akadémie bude venovaná hlavne hľadaniu (a nájdeniu) rentabilného produktu pre Tvoj Amazon biznis.

Alebo inými slovami: “Ako nájsť produkt, ktorý Ti zarobí 1500€ mesačne?”

Podme sa nato pozrieť – rozobrať si to do podrobna aby si presne vedel ako to dosiahneš aj ty.

Nie je to jednoduché ako tvrdia v kurzoch – je potrebná tvrdá práca – nie je to pre každého!

Ale ak sa to naučíš raz – môžeš začať predávať další a další. A hádaj čo? Pojde ti to ľahšie. A to sa nerozprávame o budovaní značky – ale budeme. Poďme nato…

Takže poď počítať so mnou: 1500€ = 5€ zisk x 10ks za deň (50€ zisk za deň) x 30 dní = 1500€ po odpočítaní daní.. To neznie až tak strašne a hrozivo, že? Vlastne to znie a vyzerá celkom jednoducho – a poviem Ti, že áno máš pravdu. Je to jednoduché. Pokiaľ vieš čo robíš…

Amazon pracuje za teba aj v noci aj cez víkendy aj cez sviatky proste stále… A to sa bavíme

Kľúčové body ktore chcem s vami prebrať dnes:

Brainstorming Ideas – väčšina z vás ako som sa rozprával či už cez konzult. alebo na soc. sietach už vie čo predávať. Ak vieš pretoč dopredu a vy ostatní poďme si dať brainstorming.

  • zákaz kritiky,
  • možnosť predkladať aj absurdné nápady,
  • využívať nápady iných (inšpirácia) a
  • pravidlo rovnosti,
  • kvantita nápadov (hodnotenie nápadov prichádza až na záver).

Čo ťa baví. Lebo po čase prídu tasky ktoré sú nudné a ak ťa budú nudiť jednotlivé činnosti a ešte aj samotný produkt bude to ťažké. Nehovorím že to nepojde ale bude to ťažké…


Write Everything You Touch For 24 Hours a.k.a. Napíš si všetko čoho sa dotkneš za 24 hodín 

a začni rozmýšlať čo by sa dalo predávať – prejdi sa po byte/dome a popozeraj si všetky veci – čo z toho by si mohol predávať? Nezabúdať sa smerovať na tvoju oblasť ktorá ťa baví. Potom si to všetko pekne hodíš na papier a vyraďuješ veci, ktoré nechceš predávať alebo by nebolo moc rozumné ich predávať. Jednoduché, však?

Kde bude trh ktorý si vyberieš o 5 alebo 10 rokov?

Je to niečo čo má progress? Skontroluj si to pomocou Google trends – napr. TU (video). Nastavíš si vývoj trhu v rokoch a analyzuješ…

Takisto Jungle Scout – potrebuješ vedieť nie iba kde je celý trh ale kde je a ako sa hýbe trh na Amazone. Ktorým smerom? A to zistíš pomocou Jungle Scouta. Kde si vieš presne pozrieť predaj a cenu + vývoj ceny a predaja.

Na čo sa pozerať v danom trhu aby si sa dostal na požadované predaje?

Jungle Scout ti ukáže kvázi iba predaje. Jedna vec je to vidieť a druhá je s tým pracovať.

  • reviews – nemajte veľké oči s recenziami. Zháňajú sa ťažko
  • veľkí hráči – pozor na nich
  • hľadaj zmeny na danom trhu. Prečo?
  • nájdi zlé recenzie – bude možné vylepšiť produkt pomocou zlých recenzií? Čo je chybné na produkte? Môžem to vylepšiť?

Sledovať aspoň týždeň všetky tieto parametre a keď sa ti niečo nezdá – upustiť od produktu. Produktov je tam nespočetne veľa nebojte sa že vám niečo ujde!

Product placement

Nestačí iba vylepšiť produkt podľa zlých reviews! Musíš uvažovať ako sa začleníš – reps. vynikneš na danom trhu – stránke Amazonu (na prvej).

Zapoj celú tvoju predstavivosť a ide sa do toho!

Chcem aby ste vedeli, že pracujeme na riešeniach ktoré sú hlavne pre vás aby sa aj slováci konečne dokázali prebiť na Online svetovom trhu.

Nezabudnite odoberať môj youtube kanál a prihlásiť sa do kurzu o amazone ZADARMO!


Príjemné Počúvanie ešte 🔊

Verím, že Ti táto epizóda niečo dala a keby si čokoľvek potreboval – som tu pre Teba 🙂

Spomenuté veci v podcaste:

Mini Kurz o Amazon Podnikaní Úplne ZADARMO! – Ak by si chcel niekto pozrieť čo všetko obnáša Amazon biznis.

TU môžeš nájsť Ebook o podnikaní na Amazone 3 Overené Modely Podnikania na Amazone, ktorý predstaví 3 najrozšírenejšie modely podnikania na Amazone. Môžeš si ho stiahnuť a preštudovať kdekoľvek, kde práve si.

Jungle Scout – pomocou tohto programu jednoducho zistíš čo sa dobre predáva na Amazone!

Online Akadémia – pridaj sa ku komunite Amazon predajcov na Facebook Skupine. 

Takže ahojte všetci, tu je Tomáš Hurajt s ďalšou epizódou podcastu a tento podcast sa bude volať: Ako nájsť produkt, ktorý ti zarobí aspoň 1500 € mesačne. Celkom myslím, že zaujímavá téma, nie je to nejaké brutálne číslo, ale myslím si, že potrebujeme robiť ako keby také malé kroky  v tom Amazon podnikaní a tiež si myslím, že tento cieľ je úplne reálny pre každého z vás. No ešte pred tým mi dovoľte predstaviť, alebo teda spomenúť znovu môj mini online kurz o Amazon podnikaní, ktorý je úplne zadarmo a link môžete nájsť v popise tohto podcastu alebo na sociálnych sieťach, určite to nájdete. Takže poďme sa na to pozrieť a rozoberieme si to dopodrobna, že aké konkrétne kroky treba dodržať, aby ste našli takýto produkt, ktorý zarobí aspoň tých 1500 € mesačne čistého príjmu, pripomínam čistého.

 

Ešte k tomu treba dodať, že to nie je jednoduché, lebo niektorí  Amazon guru tvrdia, že je to úplne jednoduché, urobíme to, urobíme tamto a zrazu začneme zarábať neuveriteľné peniaze. Nie je to tak, je tu potrebná nejaká tvrdá práca a nie je to teda pre každého, nie je to pre tých hlavne, ktorí by to rýchlo vzdali. Čo je úžasné na tomto, že keď sa to už naučíš jedenkrát, ako keby začať predávať alebo teda nájsť takýto produkt, ktorý môžeš začať predávať a ktorý ti dokáže zarobiť aspoň tých 1500 € mesačne, tak už potom budeš to vedieť urobiť znovu, budeš to vedieť urobiť rýchlejšie, no a jednoducho už to pôjde oveľa jednoduchšie.

 

No a takýmto spôsobom by to malo potom pokračovať, že naštartujem tento jeden produkt, ktorý som si teraz naučil, že ako to urobiť správne a idem ďalej a môžem naštartovať ďalší taký, môžem sa už pozerať po lepších číslach, po zaujímavejších číslach, po ako keby väčších výzvach a ďalšia vec, ktorá sa k tomu pridáva, že ak to urobíme na jednom trhu alebo v jednej oblasti, tak už ten druhý pôjde jednoduchšie, pretože môžete urobiť to, akoby ponúkať ten druhý nový produkt kupcom alebo teda nakupujúcim zákazníkom už súčasným, čiže pôjde to oveľa jednoduchšie, budete mať aj e-mailové adresy pozbierané, čiže ten predaj už pôjde úplne jednoduchšie a 1500 € je fakt iba taká ako keby začiatočná zastávka by som povedal. Tento prvý produkt by som bral tak, že vyskúšam si to a ak to pôjde, tak pôjdeme ďalej a potom neskôr dokážeme nájsť produkt, ktorý nezarába 5 €, ale 10 € na 1 kus, čo je dvojnásobok.

 

Takže poďme sa na to pozrieť na tých 1500 € zisku, koľko budeme potrebovať jednotlivých predajov. Čiže, keď nájdeme produkt, na ktorom dokážeme urobiť zisk 5 € na 1 kuse a budeme predávať 10 týchto kusov za deň, tak to vychádza 50 € na deň a keďže mesiac má cca približne 30 dní, tak je to 1500 € po odpočítaní daní, takže pozor. Na to treba myslieť stále a či už predávate v Európe alebo predávate v Amerike, tak na tie dane treba vždy myslieť.

 

Takže poďme sa pozrieť na nejaké tie kľúčové body, ktoré si dnes spolu preberieme a akým spôsobom vlastne prísť k takémuto produktu, ktorý vám dokáže vygenerovať tento zisk. Takže na začiatku prvá vec, ktorú by som chcel prebrať je vlastne brainstorming. Bude potrebné urobiť ako keby taký menší brainstorming a zistiť, že ktorý produkt asi cca, ktorá oblasť, ktorý trh atď. Väčšinou, čo som sa rozprával cez konzultácie alebo na sociálnych sieťach, ľudia už vedia, že čo predávať, ale tým ostatným predstavím brainstorming, že akým spôsobom by to mohlo fungovať. Teda také základné pravidlo brainstormingu je zákaz kritiky, čiže zoberieš si nejaký papier, zoberieš si pero a rozmýšľaš. A teda rozmýšľaš nad tým, čo ťa baví, ku ktorým veciam inklinuješ,  v ideálnom prípade aj ktorý veciam rozumieš. Zoberieš si ten papier, zoberieš pero a píšeš.

 

Prvé také pravidlo brainstormingu je zákaz kritiky, teda čokoľvek tam napíšeš, keď to aj robíš s niektorými inými ľuďmi, tak nemôžeš to kritizovať a nemôžeš skritizovať ten nápad ani sám pred sebou, jednoducho píšeš to rad radom a búchaš to tam a nič nie je zlé. Ďalšie také pravidlo toho brainstormingu je možnosť predkladať aj absurdné nápady, čo znamená, že tam môžeš písať absolútne blbosti, proste to vyfiltruješ na konci. Častokrát sa stáva, že keď ti to príde ako prvotná myšlienka a zdá sa ti to ako úplná blbosť a absurdná vec, tak to je väčšinou dobrý nápad, čiže nedávať to preč, dávať zo seba všetko von a nejakým spôsobom to nefiltrovať.

 

Ďalšie pravidlo je, že môžete využívať nápady iných, čiže môžem si pustiť nejaké Youtube video predtým alebo keď to robíte viacerí, tak vlastne hovorí sa to nahlas, niekto to zapisuje a jednoducho sa inšpirovať od druhých, to už je jedno ako. Tak isto je tam pravidlo rovnosti, čiže tie nápady, ktoré sa dávajú na začiatku na ten papier, by mali byť rovnako dobré, lebo nikdy nevieme, že čo z toho na konci vypadne. A ďalšia zásada je kvantita nápadov, čo si osobne myslím, je také najdôležitejšie pravidlo toho brainstormingu. Musíš si zobrať ten papier a to pero, najlepšie nejakú A2 a jednoducho tam napísať najviac, čo z teba vypadne.

Keď ho budeš robiť aj 10, 15 minút, polhodinu, to je jedno proste, aby tam bola tá kvantita, no a potom na záver toho brainstormingu príde to, že ty to budeš filtrovať a rozdelíš si to potom do rôznych kategórii a niečo nájdeš. Ale jednoducho si myslím, že tá kvantita je dôležitá, lebo čím viac tam toho dáš, tak tým väčšia šanca je, že ťa napadne nejaká super vec. No a čo je dôležité, že musí to byť niečo, čo ťa baví alebo niečo čomu rozumieš. Vysvetlím vám prečo.

 

Lebo po čase vlastne v tomto Amazon podnikaní a aj v inom podnikaní, prídu nejaké určité činnosti alebo tasky, ktoré budú nudné, a ktoré bude ako keby nutné opakovať, čiže keď ťa budú nudiť, keď ťa bude nudiť ešte aj produkt, ktorý si vyberieš, a keď ťa budú nudiť ešte aj tie činnosti, ktoré treba vykonávať, aby sa ten produkt dajme tomu úspešne predával, aby bol dobrý, tak to bude veľmi ťažké, takže aspoň aby ťa bavil ten produkt. To vieme sami na sebe, že radi rozprávame o tom čo nás baví a radi spravíme aj niečo navyše. Myslím si, že toto nemusím nejakým spôsobom vysvetľovať.

 

Ďalší krok máme zbrainstormované myšlienky, ktoré nejakým spôsobom utriedime do rôznych kategórií a necháme to tak. Ďalší taký krok v tomto by mal byť, že si napíšem, že začnem nad tým rozmýšľať, že aha teraz je tu nejaké Amazon podnikanie, chcel by som podnikať, no a idem hľadať produkt. Viem, že je fáza, že hľadám produkt, tak nad ním uvažujem aj mimo napríklad práce alebo mimo školy alebo opačne v škole alebo v práci. No a rozmýšľam nad tým proste 24/7, niekoľko dní si dajte takých, že ako keby rozmýšľate nad tým, že áno hľadám teraz produkt a obzeráte sa po svojom okolí, že aha ja vidím nejaký pohár, že môžem predávať pohár, môžem predávať ja neviem knihy, čokoľvek čo uvidíte a čo vás zaujme, že ako by sa to asi tak predávalo, to by mohol byť dobrý nápad pre produkt.

 

A ak spĺňa tú podmienku, že je to nejaký trh, ktorý ťa baví alebo v ktorom si dobrý/á. Napríklad taký dobrý príklad bol Tai Lopez, videl som také video, že on sa  vlastne kameroval vo svojom dome a hovoril tam o tom, že nechápe ako je možné, že sa všetci vyhovárajú, že je ťažký online business, chytil tam nejakú sviečku, že toto môžem predávať, chytil tam nejakú podložku, že toto môžem predávať, čokoľvek môžem predávať jednoducho na tom Amazone, hovoril aj o Amazone alebo aj o Shopify, takže on už má ale také tie skills, čiže už si tým prešiel a už to je pre neho také jednoduché, čiže keď už pozná nejaké úspešné príbehy alebo má svoje úspešné príbehy, tak mu to príde také absurdné.

 

Ďalší krok, ktorý by sme mali prejsť, aby sme našli tento produkt a aby to bol vhodný produkt, tak sa vlastne pozrieme na celkový trh, čiže nepozeráme sa iba na jednotlivé produkty, ale pozeráme sa na celý trh, lebo nepredpokladám, že chcete začať alebo naštartovať jeden produkt, ktorý bude ako keby taký osamotený. Vždycky už na začiatku môžeme rozmýšľať nad tým, že akému trhu ako keby budeme dávať tie produkty, myslím to tak, že do toho jedného trhu môžete predávať nejakú jednu vec a k tomu začnete predávať neskôr druhú vec, lebo nájdete, že áno aj tu je príležitosť a vlastne už sa aj pred týmto svojim prvým produktom pozerať dopredu na celkový market, či je tam viacej možností a kam napríklad ten trh speje, čiže pozrieť sa na to, že kde bude tento trh napríklad o 3, 5, 10 rokov, či má nejaký progres do budúcnosti.

 

Toto si môžete pozrieť alebo skontrolovať aj pomocou Google trends, je to zadarmo nástroj od Googlu a ja dám odkaz pod tento podcast s videom na Youtube, čiže môžete si to pozrieť na Youtube, tí, ktorí to nevideli ako sa používa trends, je tam úplne jednoduchý 10 minútový návod, no a tam si môžeme pozrieť jednoducho vývoj toho trhu v rokoch. Čo ďalej potrebujeme, aby ste vedeli, že ten trh bude dobrý aj o pár rokov neskôr, bude Jungle scout, tak isto mám video o tomto program a ten Jungle scout asi už poznáte, ktorý poznáte Online Akadémiu, že ten Jungle scout vlastne zisťuje dopyt alebo ako sa ten daný produkt dobre predáva a za akú cenu sa predáva a koľko má recenzií a toto všetko vie Jungle scout čeknúť aj dozadu, to znamená, že viete si pozrieť vývoj bestseller ranku, čiže vidíte vývoj ako sa ten produkt rankuje.

 

To znamená, že vidíte vývoj ako sa ten produkt dobre predával aj pred rokmi dajme tomu. Nie pre všetkých to funguje, ale funguje to pri veľa produktoch. Tak isto cenu, vývoj tej ceny to je tiež dôležité, že napríklad nájdeme nejaký produkt a pozrieme sa, že market je dobrý, že aj celý ten trh by bol dobrý, aj ma to baví, aj všetko a pozrieme sa na Jungle scouta a pozrieme sa na čísla a zhodnotíme, že vlastne ten trh úplne upadá a že to je nejaké hačkovanie alebo čo a vidíme, že v predošlých rokoch tam bol nejaký ako keby strmý pád toho trhu alebo ako by som to nazval a prestáva sa to jednoducho predávať, tak od toho ruky preč.

 

Takže toto zistíme pomocou Jungle scoutu, pomocou toho programu no a ešte posledný krok, keď takto brainstormujeme, máme tam všetky produkty, kontrolujeme si ich na Google trends, kontrolujeme si ich cez Jungle scouta alebo len tak na Amazone a na čo sa ešte pozerať, chcel by som vám ako keby ukázať na čo sa pozerať v danom trhu alebo na daný produkt, aby sme sa dostali na tie čísla, na tie predaje jednoducho. Čiže to sú také dôležité metriky, ktoré treba sledovať pri výbere produktu, čiže jedna vec je, že Jungle scout ti tam vyhodí, že toľko a toľko predáva, čo je odhad, ale ďalšia vec je vedieť s tým aj pracovať, čiže napríklad vyhodí ti, že tento a tento predajca, nejaký konkrétny produkt predáva nejakých 300 mesačne.

 

On ti to ukáže, ty si to rozklikneš a zistíš, že vlastne tento produkt sa začal predávať týždeň dozadu, tak čo ti to asi povie? Povie ti to asi toľko, že ten človek to začal týždeň dozadu, takže to rozpromuje, takže tam teraz dáva aj do reklamy, má málo recenzií a jednoducho musíš tam zvážiť aj faktor tej reklamy, že začiatočný predajcovia začínajú ako keby s tým, že búchajú veľa do reklamy, to budeme robiť aj my, tie postupy, to vám ukážem neskôr, ale jednoducho je to skreslené, čiže tie údaje sú nie vždy všetky správne a pravdivé, tak preto si na to treba dávať pozor a zistíme to tak, že vlastne klikneme si na ten bestseller rank a uvidíme, že odkedy sa rankuje a či to išlo hore, dolu alebo akým spôsobom, to si ukážeme potom vo videu.

 

Čo ďalej treba sledovať sú recenzie alebo reviews a chcel by som povedať, že nemajte veľké oči s tými reviews, lebo povieš si, že idem na americký trh, ktorý je nejak presýtený a pozrieš sa na tú prvú stranu a pozrieš si tam, že tam majú 500, majú tam 400, 300, majú tam 100 recenzií a povieš si, že 100 recenzií, to získam za 2 týždne, čo neni šance, to by musela byť obrovská náhoda a veľké šťastie a musel by si presne vedieť, čo robíš.

 

Tých 100 recenzií trvá dlho, čiže na tie reviews sa musíme pozerať tak, aby sme našli produkt, ktorý sa bude predávať aj pri menšom počte recenzií, čiže dajme tomu, že na začiatku môžeme získať tak 10 – 20 recenzií, to je také reálne tie prvé dva týždne možno prvý mesiac, aj to je náročné, ale pozerať sa na to nejakými reálnymi očami, proste nemajte veľké oči s tými recenziami, nie je to len tak získať. Viem o čom hovorím, možno ich neviem získavať, ale nie, viem, ale jednoducho je to ťažké, je to náročné. No a ďalšia vec, na ktorú si treba dávať pozor sú veľkí hráči na trhu, čiže pozriem sa, nájdem si nejaký produkt a myslím si, že áno tento produkt by bol správny, pozriem sa na prvú stranu na Amazone, kde sa rankujú a zistím, že vlastne tam je nejaká Johnson’s Baby.

 

Neviem čo oni predávajú, asi niečo pre deti, no a dajme tomu, že tam je veľká firma ako Johnson’s Baby. Tak vidím, že vlastne z polovice z tých listingov, ktoré tam vidím, teda zo všetkých tých listingov, ktoré tam vidím, je iba polovica veľká firma. Čiže to sú veľkí hráči, ktorí dávajú aj veľa do reklamy a do takéhoto trhu by som absolútne nešiel, lebo je to celkom náročné sa potom s nimi prebíjať ako keby aj o reklamu aj o traffic aj o zákazníkov. Väčšinou mávajú takíto veľkí hráči aj viacej recenzií, nie je to vždy, ale väčšinou majú viacej recenzií alebo napríklad sú niektoré trhy alebo niektoré produkty, ktoré keď si pozerám, tak vidím, že sú tam 2 -3 alebo 3 firmy, ktoré sa tam opakujú ako keby.

 

Nie sú tam takí tí selleri ako sme my, fba selleri, že sú nejakí menší selleri, lebo im môžeme konkurovať alebo Číňanom, tým vieme konkurovať, to je v pohode, ale keď sú tam dvaja, traja veľkí hráči, ktorí si tam delia tie prvé strany a prvé produkty na nich, tak je to náročné a medzi nich by som sa netlačil. Takže od tohto ruky tak isto preč, tak isto ďalšia vec, na čo sa treba pozerať, keď už máme nejaký produkt vyhliadnutý, sú meny na danom trhu, treba si čeknúť aj ostatné produkty ako sa vyvíjali, ako sa vyvíjala cena, ako sa vyvíjali bestseller ranky, tak isto môžeme čeknúť aj na Google trends, čiže celkovo globálne alebo globálne online myslím a tak isto aj v Amazone, vnútri v Amazone.

 

Lebo toto nemusí byť tá istá situácia, napríklad môže to byť tak, že na celkovom online, Google trends, si pozerám a ten produkt je úplne brutálny, ide to úplne hore, teraz to začalo a na Amazone to ľudia nechcú. Sú také produkty, ktoré jednoducho nie sú vhodné na ten Amazon a zákazníci na Amazone nie sú pripravení ich kupovať na tomto market place. Ďalšia vec, na čo sa treba pozerať a vďaka čomu vyberieme aj lepší produkt, sú zlé recenzie. Čiže keď si  pozeráme produkt, nejaký potenciálny produkt, tak si vieme pozrieť recenzie vlastne na tom produkte alebo otázky. Treba si všímať hlavne zlé recenzie, a keď si všímame zlé recenzie, tak dokážeme spraviť ten produkt lepšie, logicky.

 

Čiže ten seller, ktorého teraz spájkujeme, ktorého čekujeme, ak tam má nejaké zlé recenzie, tak okamžite idem na ne a pozerám sa, že aha ja neviem toto mádlo z tej tašky bolo zlé, odtrhlo sa mi to alebo ja neviem vidlička sa mi ohla, čokoľvek čo ťa napadne, ale jednoducho pozrieť sa na tieto zlé recenzie a potom pri tej ďalšej fáze, keď už budeme hľadať aj výrobcu a keď sa bude ten produkt vyrábať, tak vtedy to využiť a tieto zlé veci na tom produkte opraviť. Čo tým získame?

 

Nezískame tým to, že budeme lepší ako ten konkurent, získame vlastne, ale ten zákazník to neuvidí, čiže ten zákazník tie zlé veci vidí až keď ten produkt používa, čiže keď je ten zákazník na tom Amazone, tak on to nevidí, že toto má už vylepšené, nejaký detail. On to zistí až keď si to objedná a keď vám nedá tú zlú recenziu, čiže týmto vlastne docielime, že ten produkt bude ako keby perfektný a nebudeme získavať zlé recenzie, budú iba dobré recenzie, no a preto je to aj ďalší krok, ktorý treba dodržať a rozmýšľať nad ním a tým je product placement, lebo tento product placement je ako keby nadstavba toho, že si pozerám zlé recenzie,

 

lebo tým, že si pozerám zlé recenzie, vylepším iba tie chyby, ale product placement znamená, že sa ty sa pozrieš na ten Amazon, na ten trh, na tú prvú stránku, na určité kľúčové slovo na Amazone a teraz poviem si, že ako by tam vyzeral ten môj produkt, keby sa tam nalinkoval, lebo určité postupy musíš plniť, stojí to peniaze alebo teda produkty za lacnejšie, aby si sa narankoval/a hore na tú prvú stranu. A teraz keď tam budem, tak ako to bude vyzerať? Čo ten zákazník uvidí? Alebo prečo by mal kliknúť práve na mňa? Bude to cena, lebo recenzie to nebudú, recenzií budeš mať málo proste, cenu môžeš mať dobrú, čiže tá cena je celkom dobrý ako keby chytáčik a prvú fotku, to je tiež ďalšia vec, ktorou môžeš ako keby zaujať a tak isto title.

 

Čiže tieto tri veci, cena, title a hlavná fotka, keď hľadáme produkt, tak by sme už mali automaticky nad týmito troma vecami rozmýšľať, že aká bude cena, aká bude tá fotka, aký bude title a ako bude toto celé, tento celok, tento listing pôsobiť na toho zákazníka na danom trhu, asi tak by som to zhrnul. To je veľmi dôležitá vec, ktorá sme my od začiatku nevedeli, vlastne všetky tieto veci sme od začiatku nevedeli a potom sme sa failovali a potom nám klesal zisk kvôli tomu atď atď, ale aj tak sme stále mali asi aj viac ako 5 €, tuším že to bolo 7 $ alebo tak aj s tými chybami, čiže preto vám nahrávam vlastne túto časť, aby ste sa vyvarovali týchto chýb a aby ste vedeli, že čo máte hľadať a načo sa treba pozerať pri hľadaní produktu.

 

No a na záver máme nejaký zoznam produktov, ktoré by boli vhodné ak spĺňajú všetky tieto veci, tak hor sa do toho. Ešte pred tým by som do nejakej tabuľky vypočítal si zisk, vypočítal si presne dane, vypočítal si celkovo poplatky a tieto veci a o tom vám nahrám asi video zrejme a dám vám to pod video, odkaz a tam budete vedieť iba hodiť tie produkty a budete vedieť presne, že reálny zisk, tak pod týmto podcastom budete mať linky tak isto na tej mini kurz, nezabudnite sa tam prihlásiť,

 

je to o tom aké náklady potrebujete na Amazon podnikanie, reálne náklady zo začiatku, je tam verzia aj od 0 €, môžete začať úplne od nuly alebo bude tam verzia aj úplne mega nejaká drahá, čiže je to taký hodnotný kurz, ktorý vám ukáže, že aha toto všetko potrebujem, neni to len, že dám si tam produkt a hotovo predávam bum bum. Ďalší link bude na Google trends ako som spomínal, aby ste si vedeli čeknúť celý trh a vývoj, no a bude tam ešte aj Jungle scout, to je program bez ktorého asi veľmi ťažko budete robiť prieskum trhu.

 

Môžete pomocou metódy 999, tak isto mám na to video, ale bude to trvať týždne, to vám garantujem, čiže radšej tou cestou toho Jungle scouta a viete si to immediately, resp. hneď si to viete pozrieť. Tak to by bolo asi všetko, ak máte nejaké otázky, kľudne to hoďte do komentárov, napíšte mi na sociálnej sieti, snažím sa odpovedať na všetko, zatiaľ neni nejaký nával, nejak veľa tých otázok, čiže zvládam celkom pekne to odpovedať na ne. No je to je asi tak všetko, prajem vám pekný deň, či už je pondelok, utorok alebo čokoľvek, majte sa krásne, ahoj.