Ahojte,
ešte pred tým ako sa pustíme do podcastu mám zopár noviniek:
Začal som poskytovať mentoring pre začínajúcich Amazon predajcov alebo tích, ktorí rozmýšlajú čo robiť ďalej po škole a či sa oplatí podnikať online. Pomáham tiež nastaviť celkovú stratégiu podnikania online.
Taktiež je tu nová možnosť ako získať moje mentorovanie ZADARMO – konkretne 10 hodín ZADARMO. Kto má záujem – napíšte mi správu.
Rozdiel medzi feedbackom a reviews sme si vysvetlili v minulej časti. Kto nepočul – šup šup! Je to epizóda OA 011 v sekcii „Podcast“.
Aj tak v krátkosti predstavím o čo ide.
Postup ako získavať feedbacky a reviews.
V krátkosti si povieme o postupe ako získavať recenzie a feedbacky – jednotlivé kroky.
Čo teda robiť ak dostanem negatívny feedback alebo nedajbože recenziu?
V prvom rade musíte sledovať svoje review a feedbacky a riešiť takúto situáciu hneď!
- to je taká najzákladnejšia vec pri neg. feedbackoch.
Konkrétny postup čo robiť pri negatívnom feedbacku:
Hlavne nepanikáriť.
Negatívny feedback je oveľa lepšia situácia ako review.
Ak sa feedback týka priamo produktu (čo býva celkom často) má predajca právo na jeho vymazanie.
Vymazanie feedbacku.
Feedback sa dá vymazať v týchto prípadoch
- zákazník hodnotil dopravu produktu – za toto zodpovedá Amazon a po požiadaní supportu budú tieto feedbacky vymazané. Ale pozor! Nebudú úplne vymazané, avšak Amazon ich iba prečiarkne. Do hodnotenia sa už nebudú započítavať.
- Najdôležitejšie vymazanie feedbacku je ak sa feedback týka alebo hovorí o produkte samotnom. Vtedy má každý seller požiadať o vymazanie takéhoto feedbacku. Nemusí ale môže.
Samozrejme ak je feedback pozitívny asi ho predajca nebude chcieť vymazať 🙂
Vtedy môžete urobiť jednu vec – napísať – okomentovať daný feedback. So skúsenosti však vieme, že málokedy si to kupujúci všimne.
Ak vidíte meno – môžete mu napísať aj správu cez Amazon systém.
Existuje ešte viacero spôsobov ako môžete nájsť zákazníka, ktorý zanechal záporný feedback.
Získať ďalšie pozitívne feedbacky.
- napriek tvojmu snaženiu sa nemusí podariť vymazať zlý feedback a posledná vec ktorá ostáva je sústrediť sa na získanie oveľa viac kladných feedbackov – z minuleho videa. Koniec koncov – spočítať si koľko času je potrebného na vymazanie a špekulovanie ako vymazať feedback a koľko by bolo potrebnéh času na nastavenie procesov pre získanie niekoľkonásobne viac pozitívnych. Toto treba zvážiť.
Konkrétny postup čo robiť pri negatívnom review:
Taktiež nepanikáriť.
Svet sa nezrúti. Panikáriť môžete ak dostanete prvú recenziu zlú – jednohviezdičkovú. Alebo ak celkové hodnotenie bude menej ako 3 hviezdičky.
Preštudovať si TOS.
Sú to pravidlá Amazonu pre reviews. Pozrieť sa či recenzia je “verified” od reálneho nakupujúceho alebo iba tak.
Otvoriť jeho profil a pozrieť sa na ostatné recenzie ktoré zanechal.
Ak je toto jeho jediná recenzia – je veľká šanca, že je to fake recenzia a že to bol konkurent.
Ak necháva tento človek iba negatívne recenzie – je to najpravdepodobnejšie fake recenzent.
Zistiť, či to nie je konkurencia.
Vykutrať jeho meno a ohlásiť to Amazonu. Bohužiaľ ak je to konkurencia, ktorá vie čo robí tak to vymazať zrejme nepôjde. Ak viete dopredu že vám chce niekto ublížiť – stačí napísať na support a oni vám pomôžu. Naša situácia.
Nahrať listing na video alebo urobiť screenshot.
Práve toto môže byť tvoja ochrana a dôkaz ako dokážeš Amazonu že to bola nereálna review. Aj keby ju ten človek vymazal.
Odpovedať na recenziu ako profesionál.
Prípadne uistiť toho konkrétneho zákazníka že spravíme všetko preto aby sme produkt vylepšili. Týmto zabezpečíme, že aj ostatní zákazníci ktorí prídu na listing uvidia túto tvoju odpoveď. Tkaže pozor čo tam dávaš. Niekedy to môže byť na škodu a niektorí zákazníci to budú využívať.
Black-Hat technika
Môžete použiť túto “black hat” techniku pre zníženie poradia v recenziách pre danú zlú recenziu. O čom to hovorím? Pri každej recenzii je možnosť pre zákazníkov označiť túto recenziu za “useful” alebo “not help”. Takto si môžete tú zlú recenziu podať smerom dolu. Ale hovorím toto je technika, ktorú Amazon zakazuje a povedal by som že skôr nemá rád.
Dúfam, že ste si podcast užili tak ako ja a želám Vám mnoho úspechov.
Nezabudnite odoberať môj Youtube Kanál a prihlásiť sa do Online Kurzu o Amazone ZADARMO!
Príjemné Počúvanie prajem
Verím, že Ti táto epizóda niečo dala a keby si čokoľvek potreboval – som tu pre Teba 🙂
Spomenuté veci v podcaste:
Mini Kurz o Amazon Podnikaní Úplne ZADARMO! – Ak by si chcel niekto pozrieť čo všetko obnáša Amazon biznis.
TU môžeš nájsť Ebook o podnikaní na Amazone 3 Overené Modely Podnikania na Amazone, ktorý predstaví 3 najrozšírenejšie modely podnikania na Amazone. Môžeš si ho stiahnuť a preštudovať kdekoľvek, kde práve si.
YouTube Kanál – Cenné návody ako prekonať prekážky v Amazon podnikaní. Taktiež vo videách rozoberám rôzne možnosti online biznisu v dnešnej dobe.
Jungle Scout – pomocou tohto programu jednoducho zistíš čo sa dobre predáva na Amazone!
Online Akadémia – pridaj sa ku komunite Amazon predajcov na Facebook Skupine.
Transcripty k podcastu
Ahojte ahojte Takže dobré ráno dobrý večer dobrý deň Čokoľvek čo je keď Počúvate Ten odkaz Ja som Tomáš hurajt a toto je online akadémia bodka ste sa snažím len ukázať cestu alebo možnosti ako predávať svoj produkt po celom svete prostredníctvom amazonu Takže Vitajte v dnešné čas bude ona keď téme a ten feet Beko rivs a konkrétne Ako sa zbaviť alebo teda čo robiť také tie xhamster ty čo robiť pokiaľ dostanete z liftback alebo zlú recenziu minulé časy sme sa bavili.
Čo to vlastne zla recenzia alebo teda čo To celkovo recenzia alebo ryžu alebo fitbag je Povedali sme si nejaké rozdiely poviem to na začiatku na začiatku nejakým spôsobom zopakujem z minulej časti že feedback je niečo iné ako recenzia Pitbike recenzia rozdielne veci a na Amazone môžete dostať filcky ako vy ako slr alebo teda ako obchod alebo ako predajca že tento príbeh sa Nezobrazujú priamo na vašom listingu Ale zobral si sa v podstate až keď si ten nakupujúci ale teraz.
Ten zákazník si rozkvitne váš obchod alebo vás ako sa volá rozkvitne sivá sa tam vidí feat Beky hodnotenia môže to byť v dotazník doprave produktu môže to byť celkom prístupu a málokedy si tam málokedy sú tam vlastne hodnotení je tam obľúbený produkt ten sa hodnotí práve v recenziách a to je ten rozdiel tie recenzie alebo teráriu sa zobrazujú už nie ako keby vnútri musel robí Alena listingu konkrétneho produktu žijete recenzie sa dá dá sa povedať že sú priradené k produktu a sú to Hlavne Hlavne recenzie alebo teda názory ľudí ohľadom toho produktu čo je to taký základný rozdiel medzi týmito dvoma to je semis opakované a vlastne postup ako akým získava Tento príbeh je to dobré feat Beky a dobré recenzie sú takí hlavných bodoch by som ja som zopakoval prvý taký hladný bol by mať stopercentný produktov to zas nikto nemôže namietať a ani nič proste mať stopercentný produkt je úplný základ a na tom sa dá všetko ostatné vstávať že mať stopercentný produkt takisto poskytovať zákaznícky servis špičkový zákaznícky servis to znamená keď má nejaký problém zákazník v momente idem idem a vyriešim jeho problém skrz krátke asi by som tam napísal asi asi tak by som to povedal v skratke asi tak by som to povedal ďalej byť proaktívny pri otázkach o produkte Čo to znamená to znamená že keď sa niekto niečo pýtam a nejaký dotaz okamžite odpovedať ďalší step ďalší krok volala a povedal by som že najdôležitejšie step Ako získava dobré recenzie čiže keď si new vypýtam to recenziu tak nemám čiže v tomto follow a v podstate dávam nejakú hodnotu tomu zákazníkovi k tomu produktu ešte navyše a nie nechcem povedať že výmenou ale ale vypýtam si jednoducho tu recenziu A kedy ten stopercentný produkt stopercentný Tak myslím si že nemá problém nikto dať dať nejakým spôsobom recenziu Ak sa mu chce alebo teda ak ak ste ho niečím niečím zaujali ďalej vložiť niečo navyše do do balenia produktu prekvapiť ho možno alebo podobne ako pri fullová pes si ho jednoducho vypýtať ďalej obal produktu to je niečo podobné ako Ako vložiť niečo do produktu Môžete to daj na produkt a nejakú otázku Alebo niečo navyše zase a tak ďalej ďalším ale to v aute a posledným posledným spôsobom sú externé zdroje Napríklad nejaké iné platformy Alebo webstránka alebo alebo jednoducho svojich známych a tak ďalej tak ďalej čiže externé zdroje tých ktorí Dajú sa vybrať tak to by sme mali čo sa týka čo sa týka ako keby z opakovania minulej časti Čo to vlastne ten film a kde Ako sa získava a takisto review No a dnešnej časti si povieme čo robiť ak ak teda už som sa nevybavil to že som že že som dostala z liftback negatívny feedback negatívne recenzie tak na začiatku by som chcel povedať že taká najzákladnejšia vec ako treba dodržať je sledovať svoje ryby a Pitbike a riešiť situáciu negatívneho fit veku a negatívne recenzie ihneď že toto je úplne super základ nášho mega lebo keď pokiaľ nebudeme sledovať je to reduce A napríklad dostaneme takúto zlú zlú recenziu dva týždne dozadu Tak potom už ani pes po mne neštekne čiže potom už sa to ťažko riešiť aj toho zákazníka a musíte ako keby prinútiť aby si na to ale asi tento produkt toto Toto som si objednával toto Toto bolo zle a už to nie je potom dobre A už je veľmi malá šanca že čo vlastne nedosiahne si nejakým spôsobom z vrátenie tejto situácii čiže sledovať to je firma CUREL US a riešiť tú situáciu ihneď myslím si že s tým sledovaním Fico a a ryby už nebude nejaký problém pretože keď začnete podnikať na Amazone tak máte väčšinou 1 produkt Ak si nejaká firma máte jak si jednotlivec tak máte 1 1 produkt a ten sledujete ako ich ako ostriež pretože je to vaše ako keby kvázi dieťa čiže prvý produkt sledujete čiže rátam s tým že že v podstate v sledovaní Je tam ale čo treba na čo netreba zabudnúť je aj riešiť túto situáciu čižmy už dostal som hneď začať panikári a tak ďalej ale ale naozaj sa snažiť nejakým spôsobom to to začať riešiť ihneď tak nevesta tak rozdeliť na Pitbike a recenzie A vieš čo Že keď dostanem z liftback teda teda tú recenziu svoju na na predajcu čo robiť prvý krok hlavne ne panikáriť negatívny feedback je vlastne oveľa lepšia Situácia ako nejaký nejaká zlá recenzia na produkte lebo je veľká šanca že sa nám podarí tento fitbag negatívny feedback vymazať alebo škrtnúť Jednoducho ak sa netýka vlastne do filmek priamo u produktu čo by vlastne veľmi často tak má predajca vlastne právo právo na jeho vymazanie niekedy sa týka vlastne dopravy No ak využívate Amazon neviem kto nevie tak ale som aby jej five and by Amazon čiže ale som sa staral o zasielanie projektov zákazníkom A kto to využívate tak vlastne ja vás Zoberie aj na seba vlastnú zodpovednosť za tú dopravu čiže čiže nie nie je Nie je dôvod aby tu takúto vec takúto je takýto feedback čiže nie je dôvod aby takýto fitbag nevymazal to znamená že pokiaľ sa to týka nejakej neskorého doručenia alebo nedoručenia alebo nejakým spôsobom že bodovú kam idem pre ľudí a tak ďalej tak Amazon vlastne zoberie zodpovednosť za toto Len mu treba dať vedieť čiže Treba to som už povedal riešiť tú situáciu treba na to upozorniť napísať na support zavolať tam prípadne A tento a tento feedback sa týka dopravy Vieš čo je to na vás som to vyriešil Väčšinou tak že žena feedback nevymaže niekedy ho vymažem úplne a niekedy ho Prečo jak Nie a potom napíše že áno zoberie zodpovednosť za ten To zato a za to tak či tak je to ako keby bol vymazaný vlastne a v podstate je vymazaný no Tomu sa dostávame vlastne týmto sa dostávame k ďalšiemu kroku a ty A to je vymazanie to fit veku čiže Dá sa to vymazať keď zákazník hodnotila ako som už hovoril dopravu produktu Alebo ak hovorí vlastne Ten príbeh na to sa len tak hovorí o samotnom produkte Však nehovorí o nejakých v službách toho toho celeron tak nemá Prečo nemá prečo byť alebo nemá čo hľadať v tých liekoch na Tom a Jerry recenzia chorý Čiže teraz si predstav že môže nastať situácia že ten produkt ktorý si Ten zákazník objednal Prídem o všetko bolo dobré všetko bolo super zákaznícky servis doprava všetko super Akurát ten produkt je trošku taký odfláknuté alebo alebo Jednoducho je zlý No a teraz som si povieš že dobre tak toto Toto ma naštval tak idem ja dať nejakú zlú recenziu ale nedá to do recenzie pod produkt Ale zato vám Ako sa robí A pokiaľ to je zlé zlý feedback kto vydáva ohľadom produktu na vás ako následok je to dobrá situácia lebo vtedy môžte priamo som že Aha Amazon to je z lipy Tak ale to malo byť na reťaziach nie tu čiže on to úplne že vymaže na šupu hneď ani sa nikto nepýta už si myslím že to robí aj v stroje alebo nejaké umelé inteligenciu alebo tak ďalej čiže tam nie je problém Horšie je to horšie horšie Ale dá sa povedať že horšie keď Ten Ten zákazník je spokojný aby si sa pýtať od neho tu dobrú recenziu Lenže vy chcete pod produkt lebo tie sú hodnotnejšie a on to dá do fitka tak vtedy Amazon môže byť to vymazať alebo nejak to tam že vtedy vlastne ste nedostali recenziu na ten produkt tam kde potrebujete alebo stačí urobiť Beko vtedy keď ju tam treba nechať jednoducho a ísť ďalej Čiže toto je taký prvý krok už nemôžem si akokeby vymazať to negatívne feedback ak je Agaton feedback dobrý alebo alebo aj zlý môžete ho vlastne okomentovať To je taký ďalší krok môžte a pod ňou koment čiže môžete zámkom Lenže priamo adresovaný priamo tomu zákazníkovi ktorý tancuje tam nechal Čože že pozri Jožko alebo neviem Kto tam Kto tam nechá Jožko Aha tu si zanechal negatívny feedback poprosíme ťa napíš nám že prečo čo bolo zlé čo bolo dobré Prípadne ak nechá pozitívny feedback A vy chcete do recenzie tak môžete mi tam dať koment že Jožko Aha Toto je toto je vlastne recenzie na produkt prosím ťa Choď na ten produkt a tam daj ten najtvrdší vlastne pod produkt tam mám to pomôže Z vlastnej skúsenosti Však vieme že málokedy si to kupujúci všimne keď už raz ten feedback dá tak už nemá čas nejakým spôsobom už je asi nejakým spôsobom vyťažený tak už už sa tomu nechce ďalej venovať Čiže už ide ďalej ja si to nevšimne 99 percent 7 všimneš neviem či sa nám stalo a jedenkrát sa nám stalo možno že z tých všetkých Vitteková recenzie že vlastne že vlastne to dal do tej recenzie tam kde sme to chceli ale to je málokedy ďalšia možnosť je že ak vidíte jeho meno a ja toho zákazníka ktorý to tam pridal tak Môžete mi napísať správu ale cez iba cez Amazon systém cez Amazon message Systems existuje ešte viacero spôsobov ako môžete nájsť zákazníka ktorý nechal za podnik filmek alebo negatívny feedback ale o tom si povieme možno v ďalších častiach alebo dostať ešte diskutabilné spôsoby čiže To sú ďalšie veci ktoré môžete urobiť pri negatívnom obidve ku a ďalší ďalšie a posledný vlastne posledná vec ktorú môžete urobiť je posledná ale posledná v tomto počasí je že môžete získať ďalšiu pozitívne tento krok je väčšinou najúčinnejší a keď sa vám nechce hrať že teraz budem naháňať dosť celého tela toho zákazníka že budem ho naháňať že Počúvaj daj mi to sem recenziu Vymaž to a tak ďalej a tak ďalej len to silou-mocou riešiť tak jednoducho niekedy najlepšie najlepšie sa vlastne to snaženie toto snažím ne presunúť do ako keby ďalší pozitívny feedback of čiže aj že aj keď napríklad sa vám nepodarí to vymazať aj keď ste sa snažili ale nemusí sa to vždycky podariť vymazať ten zlý feedback tak posledná vec že ostáva ktorá ostáva je sústrediť sa na získanie ozajstná získanie oveľa viac chladničky Beko tu môžeme využiť odkaz posledný pod ktorý som dal von a využiť všetky tie veci ktoré som tam hovoril všetky tie konkrétne stĺpik roky a nakoniec keď si to tak spočítať že také číslo na to vlastne oplatí čo sa týka času venovať sa nejakým spôsobom naháňania toho zákaz Nika a a že že či ten čas nie je Nie je vhodnejšie využiť na pozitívne feat Beky a tým pádom sa to nejakým spôsobom vyrovnala No sa to tam na počítači že normálna mäso na kocky daj vypočítať že nikto vám dal jednu hviezdičku a 10 ľudí Vám dalo 5 hviezdičiek tak som to vypočíta 47 48 a tak ďalej 39 tuším No to by bolo čo sa týka negatívnych fit Beko myslím si že tam nie je nejaký problém tam väčšinou nám nevznikajú problémy väčšie problémy a väčšie starosti a vrásky na čele mám vznikajú keď dostaneme negatívnu recenziu priamo pod produkt toto už je problém a hlavne nie je to problém pokiaľ máte stovky recenzie je to problém pokiaľ začínate čo rátam že väčšina z vás bude začínať a a vlastne keď dostanete prvý trúbe horšia situácia keď ste dostali 1. 1. 1. vašu recenziu na produkt a je zlá Tak je to len že hotová katastrofa a už tam by som zvažoval či či dačo jak keby či ten list theme úplne vymazať a znovu a začať aj keď si tam už nejaké peniaze Dali do reklamy a tak ďalej väčšinou sa to nestáva Ale stáva sa to väčšinou takým darebákov ako sušiť ani ale alebo tak to je vlastne nevedia ako funguje ten amazona ale Viki dopredu už budete vedieť a počúvať ten top odkaz tak rátam s tým že budete vedieť lebo ja mám to všetko poviem tak sa to nestane čiže na začiatku nemesis.sk a pozitívne viem Ja neviem môže sa to stať že dostanete negatívny že taktiež prvý krok budenie panikáriť svet sa nezrúti môžeme možno panikáriť potom keď to vyriešime ale vlastne keď sa dostanete do 1. tak je to až také a horšie Ale celkovo to bude ako keby nie úplne že najhoršie že jedna hviezdička Nová Ves Však ale niekedy to bývaš tri hviezdičky dnes niečo mi na spokojná a tak ďalej Pokiaľ je ten feedback feedback pokiaľ ten Flow app teda aj maily alebo správy priamo zákazníkovi potom predaj potom obchode už skutočne mám nastavené Dobre tak v nestáva sa to stáva veľmi zriedka lebo v tom slova PR asi píšeme alebo traja učím tak moje študentov že že v podstate Len aby aby ten zlý zlý alebo Daj heslo recenziu a milovaním nedal aby vlastne vám napísalo najskôr Za nejakým spôsobom to vyriešime Vždycky je lepšie mu vrátiť peniaze Daj mu všetko človek Len aby tam nenechal tú zlú recenziu je to také trošku jednostranné ale s tým sa už nedá nič robiť na vás a nie je orientovaný prozákaznícky Čo znamená že on spraví všetko len aby Ten zákazník bol bol spokojný posledného poslanca sú posledný rok už už začne ju riešiť a takých špekulantov kadejaký zákazníkov ktorí s týmto špekulujú čiže Nemusíte sa báť že že tam budú nejaký taký vychcaný ľudia ktorí to tu budú zneužívať Amazon vieš aj takýchto druhý krok ktorý môžeme spraviť je preštudovať si daj os Čo to je to os tam sú v servise sisov Amazon Čiže to sú nejaké pravidlá bazénom pre recenzie toto ak budete riešiť recenzie Tak to by som vám odporúčal si preštudovať tak či tak nie iba pri pri ako keby pri získaní negatívne recenzie Ale preštudovať si to tak či tak a tam zistiť vlastne že presne presne ktoré prípady sú ako keby legit po slovensky že ktoré prípady sú ako keby oprávnené preto zákazníka aby nechal negatívnu recenziu a ktoré nie A ak nájdete v tých pravidlách že a toto nie môže to byť Ja neviem teraz ma nenapadá Čo môže to byť zase môže byť hodnotenie toho toho predajcu A pokiaľ tam hodnoty dopriať tak to v pravidlách že nemôže to byť recenziu Stavivo fitbag tým pádom máte Máte ako keby nárok na vymazanie toho tejto recenzie že pozrieť sa či je vlastne veríš Fight mód Real neho na kupujúceho alebo iba tak to ďalší krok vlastne keď sa pozriete potrebujete nás je tak tam máte napísané vždycky oranžovými že verified počuješ alebo ne Čo také čiže je to ako keby overený nákup na sa povedať slovenčiny overený nákup Čiže ak to nie je overený nákup Tak takisto môžete napísať ja vás ruže Aha Toto je nejaký človek ktorý si odo mňa nie kúpil cez Amazon tento produkt Ale mi ho tu hodnotí že keď je negatívny tak Vymaž to mi ho prosím vás hotovo vybavené Pokiaľ je verified počuješ tak je to trošku ťažšie tak ten človek si naozaj nakúpil od vás cez Amazon ten produkt No aby to meste riešiť nejakým spôsobom iným spôsobom Či je to je to napríklad pravidlá Amazon si prišla ďalšia vec ktorú môžete urobiť je otvoriť si ho profil a pozrieť sa na toho konkrétneho zákazníka že aké recenzie ostatné havária sa to tam pozrieť čiže keď si rozkvitne čo myslím si že nedá sa to vždy pozrieť a nepamätám si presne teraz ale Ale vo väčšine prípadov si viete pozrieť Vito na kupujúceho Aké ostatné recenzie zanechala či je to reel či je to nejaký nejaký bod alebo čo je to jeho jediná recenzia A ak je to jeho jediné recenzia ktorú sa nechal tak je veľká šanca že je to vlastne fake recenzia že to bolo nejakým spôsobom konkurent A takto sa netreba báť že to nejaké zlé neviem čo ale som na to príde normálna to systém ma to už umelú inteligenciu čiže Čiže ak zistíte vy vy zistíte že vlastne To je jediná recenzia ktorú nechal aj to podozrivé tomu čo si založila nemám Týždeň dozadu podozrivé že si nakúpila som váš prvý a a zanechala tam zle recenziu Však to je jasné že ona mi to zase amazonu Možno budú z toho nejaký naťahovacie Ale oplatí sa to každá jedna recenzia vymazaná sa oplatí to vám hovorím hneď na izbe je napríklad v porovnaní s podnikaním na Viberi tu bol trošku iné tam fungovali viac-menej tam to bolo viacej orientované na fit Beky No a tam sme my sme tým zlým veku môže nevenovali A nejakým spôsobom pozornosť Lebo toho tam to hodnotenie bolo iné ale vlastne vždycky z má nejaký 99 98 percent úspešnosť tu je to trošku rozdiel a túto sa oplatí každá jedna recenzia vieš čiže otvorí z toho predmetov na kupujúceho pozriem sa skontrolujem ho Haha ak je tam niečo podozrivé na hlasno amazonu vymazať okamžite Dobre ďalej ďalšia vec ktorú môžete urobiť dobre ďalšia vec ktorú môžete urobiť je Ak nezanechá tento človek nezanecháva tento človek iba negatívne recenzie nie dobre ďalšia vec ktorú možno urobiť je pozrieť sa na toho človeka znovu A ak necháva alebo dajak tak zanecháva iba negatívne recenzie Tak takisto je to pravdepodobne je fake recenzie a týchto využívajú možné konkurencii na takéto fejkové fejkové recenzie pri produkt už si myslím že už už sa už to ide do pozadia takéto techniky takéto ono čierno čierny Laci techniky na stálo to tu môže byť a takisto Treba to nahlásiť dreva to riešiť treba byť proaktívny no a koniec koncov na začiatku keď začínate predávať tak potrebujete tam ten list ma úplne vymakané potrebujete tam mať samé dobré recenzie čiže čomu inému sa venovať toto by mala byť priorita číslo jeden tak vám tam pribudne Aké negatívne recenzie čiže rieši to volá do toho amazonu oni oni vedia a oni majú svoje páky Proste by sa to muselo robiť a tak ďalej tieto všetky kroky ktoré si hovoríme dobre ďalšiu vec ktorú môžeme urobiť je zistiť či to nie je konkurencia čiže môžme môžeme nejakým spôsobom výkup TRADE Humenné ja ja niekedy takú trám a a keď nie si pozrieť napríklad v objednávkach mená nikdy sa to oplatí aj úplne ako keby si prezriete objednávky a mená objednávok mená ktoré sú na objednávkach a porovnať s menom ktoré vlastne pri recenzie a ak je to Ak je toto meno vlastne ako sa to spája môžeme z toho vychutnať aj na internete čiže ak sa toto meno ktoré je pri tej zle recenzie nejakým spôsobom znášal konkurenciou tak tiež to hlásenia mäso no bohužiaľ Ak je to Ak je to vlastne konkurencia ktorá dobre vie čo robí takto vymazať zrejme nepôjde ale stále stále je tam nejaká šanca ak je tam nejaká šanca tak sa to oplatí a ďalšia ďalšia vec je vlastne že ak viete dopredu že vám niekto chce ako keby ublíži že sa vám vyhráža lebo že vám nechce dať nejakú zle že som sa s ním vyhráža tak stačí napísať okamžite okamžite treba napísať na ten support a oni vám vlastne pomôžu a takisto My sme aj takú situáciu že sa nám niekto vyhrážal že on the zle recenzie napísali sme na support a možno aj on to aj skúšal ale vlastne sa mi to nepodarilo či to treba tiež nič riešiť ďalšiu vec ktorú ktorú by som povedal že že treba urobiť aby ste sa Ochránili voči voči takýmto negatívne recenzie on je nahrať Silvester na video a urobiť vlastné alebo urobiť nejakým spôsobom screenshot toto môže byť vlastne ochrana A môže to slúžiť ako dôkaz ktorý dokáže zamrznúť že to bola nejaká nereálne review A aj keby mal človek vlastne vymazal potom že ma chcem nejakým iným spôsobom uškodí dá sa povedať že by sme sa na tieto veci nemali Maxu strede Ale treba to akože prebrať a treba vedieť a myslím si že pre vás to bude tiež také hodnotné že čo teraz čo budem robiť tak čo budem robiť v prvom rade si ju vypočujem pod Cosmo a potom budem konať na základe týchto krokoch žena hradistan listing alebo si urobte screenshot A s tým negatívnym vekom aj bez neho trhá recenziou aj bez nej a bude to bude to taká vaša záloha no ďalšia vec No ďalšia vec ktorú urobíme je odpovedať na recenziu a odpovedá na ňu ako profesionál Ako by povedala že ten politik odpovedať na ňu ako profesionál profesionálna odpoveď na na recenzie recenzie vždycky pomôže minimálne minimálne to ukáže tým ostatným nakupujúcim že áno Ako sa ako sa k tomu staviaš ty Ako sa lieči že prípadne ujsť si toho konkrétneho zákazníka že spravíme všetko preto aby sme tam prvý vylepšili že jednoducho vylepšujeme tú situáciu ktorá nastala záleží to od tej recenzie a vlastne tým pádom ostatní A uvidia že áno Síce je tu zlý zlý výber z recenzia Ale ten sa repro aktívny Už túto situáciu vyriešim Čiže už tohto sa nemusím báť čiže niekedy to môžu byť aj na Škodu pozor treba si dať pozor čo tam čo tam vlastne píšete No a niektorí zákazníci tu budú vlastne využívať čiže krásy a pozorne treba tam dať zase že áno dávno všetko dávam refund Alebo toto je hlavne nebezpečné písať tam že že áno máte síce pokazili pravý ale my vám dáme rifle a vždycky len dáme rýchlom keď bude pokazené tým pádom keď to ostatní vidia tak čo urobia tak nákup ja si povedal že pokazený hotové bum bum majú zadarmo aj keď nie pokazený dať emoji font čiže Môže to zneužívať drevo to tak nejaké neutrálne diplomaticky by som povedal napísať ako ten profesionál No dobre posledný krok je je to vlastne taká trošku shady technika ktorú ktorú môžete môžete využiť moc vám to neradím ale je dobré aby ste o tom vedeli a nie je to ani moc nejakú účinné je to vlastne je to Ide vlastne o to že že každá tá recenzia ktorá je na tom produkcie Tak ma tam ako keby možnosti Buď okomentovať to sme sa bavili teraz alebo ma tam možno sa ešte ako keby zvoliť vodič VZV za tento Za túto recenziu že táto recenzia Áno my bolo to super recenzia pomohla mi pri výbere bum click a je to vlastne na tom ako keby like Je to Je to niečo ako prestať že si lajkol diesel čiže dávajte lajky adiss lieky na túto recenziu na každú jednu recenziu Môžete dať lajk alebo Drišľak No a čo môžete urobiť tak je že ak máte bude nejakých známych alebo nechcem povedať neznámych lebo to také už také šajby Ozaj že môže to byť nápomocné keď takto na to poviem keď niekoľko ľudí označuje že táto recenzia taká zlá recenzia to negatívne recenzie mu nepomohla alebo Dám mu daj by zlé tak ju to tým pádom posunie dolu v tom hodnotení že aj ten aj ten nový zákazník ktorý príde na ten zistím si celý deň že máte menej vecí čo je kvôli ten negatívne recenzie ale nevidí tú negatívnu recenziu bude sa musieť preklikať nejakým spôsobom k nej lebo bude niekde na spodu pokiaľ mi na ňu ani neodpovie na tú recenziu a vlastne ukáže to vlastne pravdivo hovorí že ten produkt nie je dobrý Tak ty zákazníci sa mi budú označovať že budú lajkovať toto by som že áno pomohlo mi to a odišiel som z toho s tým a tým pádom mu to bude posúvať hore čiže tomuto sa treba vyvarovať preto hovorím treba napísať potom profesionálny komentár takisto môžete využiť toto že že vlastne budete dávať dislike na tejto recenzie je to úplne super akože Amazon to Myslím Myslím že aj zakazuje tých pravidlách a ale neviem či ju zakazujú priamo ale povedal by som že nemá to rád nemala som to nemá rád Určite nie určite je to taká taká pofidérna technika ale môže to využiť aj ja dobre akože Lebo neviete vlastne minimálne vy môžete dať jeden dialect na tvoju zlú recenziu či je to by bolo čo sa týka čo sa týka vymazanie alebo teda Konkrétne v postupu Ktorý Ktorý môžete urobiť pri negatívnych Reeves nehovorím že toto je úplne najlepšie k tvojim výkresy prístup ale je to za tie dva tri roky ktoré podnikáme na Amazone je to je toto je toto Najlepšie veci ktoré môžete urobiť preto aby ste aby ste vlastne neodstránili byť odstránený alebo zabránili týmto negatívny feedback ma recenzia chcem zdôrazniť ešte na konci tohto fotka z toho psa už blížime ku koncu že že vlastne najdôležitejšia takáto vec najdlhšia štiavec ako ako vlastne ako sa vysporiadať s negatívnou recenziu je ju nedostať čiže nejaká prevencia proti tomu aby sa dostaneme k tomu verím a to práve môžeme dosiahnuť Fulová Polus pekné slová po ktorom sa budeme baviť v ďalších častiach pod kazetu čiže čakajte buďte naladený na ďalšiu časť a týmto by som sa s vami asi rozlúčil nezabudnite ešte skontrolovať YouTube kanál nezabudnite skontrolovať Facebook skupinu snažíme sa tam stále dávať nejakým nejakým spôsobom nový obsah a robiť pre nové a nové veci takisto ak budete mať nejakú konkrétnu otázku nehanbite sa treba mi napísať či už na Facebooku na Instagrame alebo kamkoľvek pod video potom napíšte mi ja sa vám budem snažiť odpovedať na túto otázku otázku konkrétne pre vás Dobre ďakujem pekne Majte sa Príjemný deň príjemný večer príjemnú noc kdekoľvek a kedykoľvek počúvajte tento podcast Ja som Tomáš Juraj Toto je online akadémia podcast kde podnikáme náladu je Ahojte